luni, 3 noiembrie 2008

In necunostinta de cauza fiind, trebuie sa recunosc ca asteptam ceva mai mult de la topul 10 al celor mai vizitate bloguri romanesti( nu stiu de unde aveam asteptarea asta, sau daca ea era motivata de ceva- mai degraba cred ca nu- dar faapt este ca asa era!). Cand colo, acest top, pe trafic.ro, contine: 3 bloguri de sport, unul monden (pana mai ieri erau 2), un blog "fantoma"- nu pot sa inteleg cum se gaseste pe locul 2, cand nu are, cel putin in ultima vreme mai mult de 10 comentarii, ba are postari cu 0 comentarii.
Tousi, am vazut ca si in alte parti se poate: in USA cu 2 bloguri mondene si unul numit "Antijihadist Tech" si nici in MArea Britanie situatia nu e cu mult diferita. Probabil ca astea sunt preferintele, la nivel global. Asa este si asa trebuie sa fie, mi-am spus si am abandonat ideea.
Si TOTUSI, in alte parti, nu am vazut ce mi-a fost dat sa vad si sa aud sambata, in interval de 5minute de statie de travai bucurestean: un elev(apoximativ clasa a 6-a) exprimandu-si parerea sa desre Justitie: "eu m-as fi dus cu ranga peste judecator"; o familie de tigani in care o tigara era facuta posta tuturor membrilor familiei (inclusiv unui baietel de aproximativ 7 ani). De fapt in ordinea circulatiei, mama a fost cea care i-a dat baiatului tigara; soferul unei masini de lux parcata pe trotuar in statia de autobuz invecinata, deschide portiera si isi arunca gunoaiele dinauntru: pungi, hartii etc.
Si daca la bloguri nu putem, in alte sensuri cred ca reusim sa fim unici. Sa ne fie de bine!

2 comentarii:

  1. Chiar dacă nu scrii nimic poţi fi printre primii. Tot ce trebuie să faci este să-ţi optimizezi blogul, un SEO implementat corect face cât jumătate dintr-un post genial.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si topul pe trafic se realizeaza, ai ghicit!, dupa trafic. In cel mai bun caz, blogul respectiv are vizitatori, dar nu comentatori (nici eu nu comentez toate articolele citite si, sigur, ca mine sunt mai multi). In cel mai rau, bloggerul respectiv face spam (scopul scuza mijloacele).

    RăspundețiȘtergere