joi, 22 noiembrie 2007

Platitudini de seara

Sunt unele zile absurde! Sunt unele perioade absurde…………….Cand esti lucid, cand esti prea lucid, cand stii ca tot esafodajul pe care l-ai construit cu grija si minutiozitate de ani si ani, scartaie si trosneste la toate incheieturile.
Cine credea ca o privire ecorseaza?
Muschi palpitand si sange proaspat. Miros visceral, fetid………..o viata.

Momente in care STII ca totul este inutil. In care vezi frenezia vietii in fata, o vezi si nu o intelegi. O vezi si nu o recunosti, te privesti si nu stii ce faci, cine esti si de ce esti.
Zile frumoase cu soare, biserica Stavropoleos!
Credite, chirii, intretinere, salariu!
“Sulutiu savurand parfumul piparat, intepator al unei necunoscute, la cinematograf: M-am imbogatit cu mirosul unei femei frumoase.”
Contracte, conditii, situatie, siguranta!
Serviciu, mancare , haine, serviciu, mancare, haine, serviciu……………..
Dobitoci!

SE POATE ZBURA! Dar am uitat ca pot zbura. As vrea sa reinvat ce am uitat, as vrea sa invat ce nu am stiut niciodata.
“Daca te gandesti ca e anormal faptul ca te mentii in aer fara elice si fara aripi, atunci credinta se clatina, incepi sa pierzi inaltime si sa cobori”


E atat de frecvent vietuitul larvar si apter, viata de subterana, ca am uitat sa ne ridicam ochii din latrina.

Sunt unele zile absurde! Sunt unele perioade absurde………………Cand nu mai stiu in ce cred. Un vis frumos se termina, ma trezesc si ma vad pus in fata unui implacabil, enorm :“DE CE?”. Si imi vine sa ma culc iarasi……………………
Muschi palpitand si sange proaspat. Miros visceral, fetid………..o viata.

Mi-e greata de toate platitudinile pe care le scriu!

Un comentariu:

  1. Hai, ia un metoclopramid sa iti revii. There is beauty in everything, but not anyone can see it. Precis stiai chestia asta!

    http://www.geocities.com/bula333/Bib/pl1.html o sa-ti placa

    RăspundețiȘtergere